GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Ha nem találja a választ kérdésére, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Mit tegyek, ha nem érkezett megerősítő levél a rendelésről?

Amennyiben a megrendelés elküldését követően 30 percen belül sem kapott a megadott email-címére visszaigazolást, úgy kérjük a következők szerint járjon el:

  • Ellenőrizze email fiókja különböző mappáit!
  • Ellenőrizze a promóciók mappát is!
  • Ellenőrizze a spam/levélszemét mappát is!

Ha ezután sem találja emailünket, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?

A megrendelés leadásával elfogadja webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit, illetve fizetési kötelezettsége keletkezik. Amikor mi visszaigazoljuk rendelését, a jogszabály értelmében távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik, amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél számára. Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt terméket(eket) elküldeni, a megrendelő pedig a vételárat megfizetni.

Amennyiben Ön nem él a 45/2014-es kormányrendeletben biztosított 14 napos indokolás nélküli elállás jogával, és nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül), akkor szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

Ebben az esetben a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesítjük Önnel szemben, hiszen minket a késedelem miatt kár ért.

Pontosan mire számíthatok, ha nem veszem át a csomagot?

Díjbekérőt küldünk Önnek elektronikus úton, 8 napos határidővel, a következő összegekkel:

  • utánvétes szállítási költség,
  • 1500 Ft csomagolási és munkadíj.

A költségek meg nem fizetése esetén követeléskezelő cég segítségét vesszük igénybe. A kiküldésre került díjbekérő összegén felül a követeléskezelés során felmerülő minden további költség Önt terheli.

Rendelés lemondása

Ha megrendelt valamit és le szeretné mondani, megteheti "Feldolgozás alatt" állapotig, az iroda@csapdashop.hu e-mail címre küldött üzenetben, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapunkon. Amíg a futárszolgálatnak nem adtuk át a csomagot, a rendelés ingyenesen lemondható. A "Teljesítve" rendelési állapot után a csomagot már átadtuk a futárszolgálatnak, a rendelés már nem mondható le díjmentesen.

Mivel többnyire 1 napos szállítási határidővel dolgozunk, a rendelési folyamat és a csomagolás elég gyorsan történik, ezért kérjük a lehető leghamarabb jelezze, ha le szeretné mondani a rendelést!

Módosíthatom a rendelésemet?

Módosításra a "Feldolgozás alatt" állapotig van lehetősége. Ha rendelése már "Teljesítve" állapotba került, sajnos nincs lehetőség rá. A módosítást az iroda@csapdashop.hu e-mail címre küldött üzenetben kérheti.

Mivel többnyire 1 napos szállítási határidővel dolgozunk, a rendelési folyamat és a csomagolás rendkívül gyors, ezért kérjük a lehető leghamarabb jelezze módosítási szándékat!

Mi a teendő, ha egy termék gyárilag hibás?

Ilyen esetben természetesen gondoskodunk annak cseréjéről. Ez azt jelenti, hogy díjmentesen kiszállítjuk az új terméket, és ezzel egyidőben a futár visszahozza a hibás terméket. Önnek ezzel kapcsolatban semmilyen költsége nem származhat!

Lépések:

  1. Hiba bejelentése: hibaleírás, fotó, videó kíséretében.
  2. Egyeztetés szállítási módról és a szállítás időpontjáról.
  3. Hibás terméket vissza kell csomagolnia egy kartondobozba.
  4. A megbeszéltek szerint érkezik a futár az új termékkel, és hozza a címkét a hibás termék visszaszállításához.

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a doboz?

Ha az Ön belátása szerint a sérülés olyan mértékű, hogy nem garantált a tartalom teljes épsége, akkor kérjük tagadja meg az átvételt és a futár segítségével rögzítsék ezt jegyzőkönyvben! Így garantálni tudjuk, hogy a lehető leghamarabb épségben kapja meg a rendelését!

Nem a megrendelt terméket kaptam meg!

Ha nem azt a terméket kapta, amit rendelt, először is elnézését kérjük!

Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy mielőbb gondoskodhassunk a termékek cseréjéről!

Mi a teendő, ha hiányosan érkezett meg a rendelésem?

Amennyiben a termék kiegészítője, alkatrésze, stb. hiányzik, úgy ellenőrizze le a csomagolást, mivel a termék bizonyos részei, vagy akár kisebb árucikkek a térkitöltő csomagolásba keveredhetnek, vagy etetőládákon, csapdákon belül kaphatnak helyet.

Amennyiben nem találta meg a keresett terméket, vagy kiegészítőt, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Hogy állhatok el a vásárlástól?

Ha Ön fogyasztónak minősül, 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 8797 Batyk, Fő utca 34. Email cím: iroda@csapdashop.hu. Ebből a célból felhasználhatja a letölthető elállási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A visszaküldés költsége elállás esetén Önt terheli!

Elállási nyilatkozat letöltése

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Milyen garanciát, vagy jótállást vállalnak?

10.000 Ft feletti termékeinkre 2 év jótállást vállalunk.

Bizonyos termékeinkre 1 év gyári garancia vonatkozik.

Ezen felül magánszemélyként vásároló Ügyfeleink a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatnak a vásárlástól.

További kérdései vannak?

Ha nem találta meg a választ kérdésére, keressen minket bizalommal!